Wat is de werkwijze van Bluace met haar software als Microsoft
Partner?
De afgelopen weken hebben we u door middel van een serie blogs zo neutraal mogelijk een kijkje gegeven in de wereld rondom Microsoft Business Applicaties. Deze reeks willen we graag afsluiten met hoe wij als Bluace omgaan met deze eerder behandelde onderwerpen. Hoe benaderen wij de markt? Wat vinden wij belangrijk in de interactie met klanten? Hoe gaan wij als Microsoft Partner om met de strategie van Microsoft? En welke uitdagingen en kansen heeft dit voor ons. We leggen u graag uit hoe wij onze klanten zo optimaal mogelijk laten profiteren van het huidige landschap, zodat u weet wat u aan ons heeft.
Hoe gaat Bluace om met haar software?
Simpel gezegd hanteren we een make or buy strategie rondom de software die we gebruiken voor onze klanten. We gebruiken zoveel mogelijk software die we inkopen bij zowel Microsoft als partners. Bij Bluace geloven we in standaard softwarecomponenten die zijn waarde al bewezen heeft bij meerdere organisaties in Nederland en de wereld. Wat we echt niet kunnen inkopen maken we zelf, maar dat proberen we wel zoveel mogelijk te beperken. Hierbij kijken we vooral naar waar we het verschil kunnen maken voor onze klanten. Met bijvoorbeeld een scan en herken software maken we het verschil niet. Vrijwel iedere klant waar wij mee samenwerken heeft deze functionaliteit nodig, maar dat is zo voor vrijwel iedere Dynamics 365 gebruiker. Dankzij een best practices strategie kunnen we de benodigde functionaliteit bieden en garanderen dat de software regelmatig onderhouden en geüpdatet wordt. Juist doordat we bij Bluace zoveel inkopen hebben we altijd de beste software voor een specifiek probleem. Gevolg voor u als gebruiker is dat u een stabiele omgeving krijgt met meer innovatie, wat tevens slaat op onze slogan “Innovatie door Standaardisatie”.
Hoe gaat Bluace om met de mogelijkheden van de Microsoft AppSource?
In een eerder artikel hebben we u uitgelegd wat de mogelijkheden zijn van de Microsoft AppSource en dat het dankzij de beschikbare apps zo makkelijk is om nieuwe functionaliteit toe te voegen aan de Dynamics 365 omgeving. Bij Bluace geven we wel een duidelijk en dringend advies rondom de Microsoft AppSource. Om de omgeving van u als klant zo optimaal mogelijk te kunnen beheren adviseren we voor bepaalde problemen bepaalde applicaties. Daarbij verzoeken we onze klanten om vooral in zee te gaan met partners waar wij al een goede ervaring mee hebben, zodat we u een stabiele en betrouwbare omgeving kunnen garanderen.
Hoe kan Bluace het verschil maken?
Bij Bluace zijn we duidelijk in het type klant dat we kunnen helpen en waar we het verschil kunnen maken. We ondersteunen bepaalde soorten bedrijven en daarmee ook een vaste set aan processen. Bedrijven die we in de basis niet kunnen ondersteunen nemen we dan ook niet als klant. Het is niet zo dat we ons product bij zoveel mogelijk organisaties willen wegzetten. Dat klinkt misschien hard, maar daardoor kunnen we deze bedrijven wel de beste ervaring bieden, en dat gunnen we organisaties uit een andere branche waar Bluace zich niet op concentreert ook. Wat we doen doen we goed en met volledige inzet en motivatie.
Bluace als Microsoft Partner
Bluace is Microsoft Partner, maar dat wil niet zeggen dat we ons volledig richten op de verkoop van Microsoft-producten. Bij Bluace bieden we advies en ondersteuning rondom het optimaliseren van werkprocessen, wat we afdichten met een groot aantal Microsoft Dynamics 365 producten zoals Business Central, Customer Engagement, Customer Service en Azure. In de basis geloven we in iedereen zijn eigen app. Gezien de huidige arbeidsmarkt willen we dingen graag zo simpel mogelijk houden. Onze software is een totaaloplossing die we ook in fases of delen kunnen uitleveren. Onze insteek is procesverandering en procesoptimalisatie voor u als organisatie, wat we oplossen met extra softwarecomponenten of software-aanpassingen.
Meer informatie nodig over de Microsoft applicaties?
Ons team kijkt graag met u mee.
Wesley Intveld
085 – 8200802
info@bluace.nl