DICO Integration
Maakt uw organisatie deel uit van de bouw- of technieksector? Dan kunt u gebruikmaken van DICO. Met onze software, DICO Integration, kunnen bedrijven in de bouw- en technieksector efficiënt gegevens uitwisselen volgens de DICO Standaard. Dankzij deze standaard kunnen allerlei soorten gegevens op een gestructureerde manier worden uitgewisseld met verschillende partijen.
Wat is DICO Integration?
DICO Integration is software die de DICO Standaard ondersteunt. Met deze standaard kunnen gegevens worden uitgewisseld tussen uw eigen softwareapplicaties en die van uw partners. Zo sluit uw manier van werken naadloos aan bij die van uw klanten en leveranciers, en werken jullie allebei met dezelfde actuele gegevens. Dit bespaart kosten, tijd en fouten. Er zijn verschillende soorten DICO-berichten die in verschillende fasen van een bouwproject kunnen worden gebruikt. Al deze berichten zijn op elkaar afgestemd. DICO volgt alle technologische ontwikkelingen om ervoor te zorgen dat de standaard hier altijd op aansluit. DICO zorgt er samen met hun partners en andere DICO-gebruikers voor dat u het maximale uit DICO kunt halen.
Beschikbare documenten
DICO Integration is onder andere bruikbaar voor het versturen van:
- Orders;
- Pakbonnen;
- Facturen.
Functies van DICO Integration
De DICO Standaard, die wordt ondersteunt door DICO Integration, is een set afspraken waarin regels zijn vastgelegd voor de elektronische uitwisseling van informatie tussen fabrikanten, groothandels, bouw-, onderhouds- en installatiebedrijven en woningcorporaties. Vrijwel alle softwareleveranciers uit de sector hebben DICO standaard geïntegreerd in hun softwarepakketten. De DICO Standaard is geschikt voor elke fase in het bouwwerkdossier.
Voordelen van DICO Integration
- Foutloze gegevensuitwisseling;
- Kosten verlagen;
- Tijdsbesparing;
- Klanttevredenheid verbeteren;
- Datakwaliteit verbeteren;
- Efficiënter samenwerken.
Beschikbaarheid en tarief
De app DICO Integration is verkrijgbaar in de Microsoft AppSource. In principe heeft u de mogelijkheid om deze applicatie toe te voegen aan uw omgeving zonder uw implementatiepartner, hoewel het kan zijn dat uw software verandert en op een onverwachte manier gaat reageren. Het team van Bluace staat voor u klaar om u te begeleiden bij het aanschaffen van add-ons en te zorgen voor een probleemloze uitbreiding. Deze app is beschikbaar in de regio Nederland. Neem contact met ons voor het tarief of als u geïnteresseerd bent in het gebruik van deze app en deze niet beschikbaar is in uw regio.
Benieuwd hoe Business Central uw dagelijkse werkzaamheden optimaliseert?
Wesley Intveld
085 – 8200802
info@bluace.nl