Buitendienst App
De verbinding tussen kantoor en buitendienst
De Buitendienst App van Bluace is de applicatie om uw medewerkers op kantoor en personeel in de buitendienst met elkaar te verbinden en te werken met een uniforme werkwijze. Buitendienstmedewerkers worden digitaal aangestuurd en de papieren rompslomp is verleden tijd. De applicatie is breed inzetbaar en geschikt voor allerlei werkzaamheden.
Optimale aansturing met de Buitendienst App
Dankzij de Buitendienst App staan monteurs via hun smartphone of tablet altijd in contact met de planningsafdeling. Via de service en onderhoud software stuurt de planner opdrachten direct naar de juiste medewerker in de buitendienst. Via een mobiel device heeft de buitendienstmedewerker alle informatie meteen tot zijn beschikking dankzij de digitale werkbon. Vanuit huis kan de installateur direct op pad, zonder dat hij eerst langs kantoor moet. Loopt de installateur bij de klant tegen extra onderhoud aan? Het is gemakkelijk af te handelen via de app. De installateur maakt zelf een orders en voert deze uit. Uiteraard is alles realtime gekoppeld aan de binnendienst. Indien een klus uitloopt, heeft de planner de mogelijkheid om hierop direct te anticiperen en werkbonnen door te schuiven naar een andere buitendienstmedewerker. Zo blijven uw klanten tevreden.
Eenvoudige afwikkeling
Zodra de buitendienstmedewerker de klus heeft voltooid, registreert hij verbruikte materialen en geschreven uren via de applicatie. De klant heeft de mogelijkheid om een handtekening te zetten voor akkoord en krijgt de digitale werkbon in zijn mailbox. Vervolgens worden gegevens realtime geüpdate in het systeem van de binnendienst en de financiële afdeling kan direct aan de slag met de afhandeling van de factuur. Gegevens hoeven niet langer overgetypt te worden in uw administratie en onvolledige facturen zijn verleden tijd.
Voordelen van de Buitendienst App
Voordelen voor kantoor
- Realtime inzicht in de voortgang;
- Inzicht in de urenbesteding van de installateurs;
- Altijd in contact met de buitendienst;
- Anticiperen en bijsturen bij uitloop;
- (Voltooide) werkbonnen altijd up-to-date;
- Snelle, volledige facturatie.
Voordelen voor de buitendienstmedewerker
- Digitale werkbonnen met de juiste informatie bij de hand;
- Overal toegang tot het systeem via een mobiel device;
- Vanuit huis direct naar de klant;
- Inzicht in historisch onderhoud;
- Altijd in contact met de planningsafdeling;
- Correcte registratie van verbruikte materialen en uren.
Interesse in meer informatie over alle mogelijkheden?
Ons sales team helpt u graag verder!
Mark Landman
085 – 8200802
info@bluace.nl