Buitendienst App

De verbinding tussen kantoor en buitendienst

De Buitendienst App van Bluace is de applicatie om uw medewerkers op kantoor en personeel in de buitendienst met elkaar te verbinden en te werken met een uniforme werkwijze. Buitendienstmedewerkers worden digitaal aangestuurd en de papieren rompslomp is verleden tijd. De applicatie is breed inzetbaar en geschikt voor allerlei werkzaamheden.

Optimale aansturing met de Buitendienst App

Screenshot van de Buitendienst App op een tablet

Eenvoudige afwikkeling

Zodra de buitendienstmedewerker de klus heeft voltooid, registreert hij verbruikte materialen en geschreven uren via de applicatie. De klant heeft de mogelijkheid om een handtekening te zetten voor akkoord en krijgt de digitale werkbon in zijn mailbox. Vervolgens worden gegevens realtime geüpdate in het systeem van de binnendienst en de financiële afdeling kan direct aan de slag met de afhandeling van de factuur. Gegevens hoeven niet langer overgetypt te worden in uw administratie en onvolledige facturen zijn verleden tijd.

Voordelen van de Buitendienst App

Medewerkers aan het werk met de geautomatiseerde resource planning software
Installateur aan het werk met de Buitendienst app

Interesse in meer informatie over alle mogelijkheden?

Ons sales team helpt u graag verder!

Mark Landman

085 – 8200802

info@bluace.nl

Een foto van Mark Landman in het kantoor van Bluace
Scroll naar boven