Consultancy en Dienstverlening

Laat uw IT-oplossing bijdragen aan uw toegevoegde waarde

Bekende signalen uit de branche

Is het belangrijk om snel te reageren op constant veranderende klantwensen, maar remt uw huidige software-oplossing u af? Is een naadloze integratie met Outlook en Excel voor u van belang? Kost urenregistratie en facturatie meer tijd dan gewenst en bent u op zoek naar een geautomatiseerde afhandeling?

Kansen voor uw bedrijf met consultancy en dienstverlening software

URENADMINISTRATIE

Verschillende urenregistraties

INTEGRATIE

Werken in verschillende applicaties

INTERCOMPANY

Handmatige verwerking van intercompany en consolidatie

Wij weten als geen ander dat IT in uw nadeel werkt als het niet goed ingericht is. Dit terwijl een software-oplossing juist in uw voordeel kan werken als het wel goed ingericht is. Wij zien vaak dat gemaakte uren in verschillende urenapplicaties geschreven worden, zonder dat deze automatisch integreren met de financiële administratie. Het schakelen tussen de verschillende applicaties werkt vertragend en komt de productiviteit niet ten goede. Daarnaast zien we dat veel consultants en dienstverleners ook intern factureren. Het factureren, en daarna consolideren van deze verschillende bedrijfsonderdelen, zijn tijdrovend en kosten onnodig veel tijd.

Voordelen

URENREGISTRATIE

Altijd en overal uren schrijven op elk apparaat

AFHANDELING

Automatisch verwerken van de uren op verschillende projecten

OFFICE 365

Volledige integratie met Office 365

INTERCOMPANY

Geautomatiseerde intercompany en consolidatie

Onze oplossingen

Medewerker vult zijn urenadministratie in op een tablet

URENREGISTRATIE

Altijd de urenregistratie bij de hand met automatische afhandeling

Medewerkers werken aan de financiële administratie

FINANCIEEL

Complete financiële afhandeling en altijd inzicht in lopende projecten en winstgevendheid

Medewerker wordt blij van het werken met de online oplossing

INTEGRATIE

Constant werken in Outlook en Excel door de volledige Office 365 integratie

ESNW verhoogt de efficiency van de backoffice via de Managed Services dienstverlening, waardoor processen gestroomlijnder en effectiever worden.

ESNW

CV-ketel en verwarmingsspecialist

Veenhuizen gebruikt een breed scala aan oplossingen, zoals Business Central, CE/CS en Ortec, die samen hun financiële en operationele systemen versterken.

Veenhuizen

Warmte- en koudetechniek specialist

Energy Bridge maakt gebruik van Dynamics 365 Sales, waarmee het salesproces wordt geoptimaliseerd en klanten, partners en leveranciers een betere ervaring wordt geboden.

Energy Bridge

Verduurzamingsbedrijf voor installaties

Interesse in wat onze oplossing voor uw organisatie kan betekenen?

085 – 8200802

info@bluace.nl

Een foto van Mark Landman in het kantoor van Bluace
Scroll naar boven