Extended Time Sheets
Maakt u gebruik van het tijdschrijven binnen Business Central? Dan wilt u ook graag dat uw klanten een goed onderbouwd overzicht ontvangen van de gemaakte uren. Dit is nu mogelijk met de nieuwe app Extended Time Sheets. Hiermee kunt u moeiteloos al uw projectbudgetten bijhouden, taken specifiek toewijzen aan teamleden of dichtzetten én uw urenoverzichten verstrekken aan uw klanten ter informatie of ter accordering.
Wat is Extended Time Sheets?
Deze innovatieve app is een krachtige uitbreiding op de projectmodule, ontworpen om projectbeheer en resourcebeheer te optimaliseren voor bedrijven en organisaties. Met een reeks geavanceerde functies biedt deze app een alles-in-één oplossing voor het beheren van projecten, het nauwkeurig bijhouden van budgetten en het stroomlijnen van de facturatieprocessen.
Functionaliteiten van Extended Time Sheets
- Uitbreiding op de projectmodule;
- Mogelijkheid filtering resource gebonden projecten;
- Taken aan- en uitzetten;
- Budgetfunctionaliteit in te stellen en te behouden;
- Budget meenemen naar het volgende kalenderjaar;
- Uitgebreide omschrijving zichtbaar op verkoopfactuur;
- Urenstaten aanbieden aan klanten en mogelijkheid tot accordering;
- Uren omzet per taakniveau instellen.
Voordelen van Extended Time Sheets
- Efficiënter projectbeheer: vereenvoudigt projectbeheerprocessen en verhoogt de productiviteit;
- Flexibiliteit in taakbeheer: geeft teams de flexibiliteit om taken aan- en uit te zetten naar behoefte;
- Nauwkeurig budgetbeheer: houdt budgetten bij en voorkomt overschrijdingen;
- Lange termijnplanning: ondersteunt financiële planning;
- Transparantie naar klanten: verhoogt vertrouwen door gedetailleerde facturatieomschrijvingen;
- Eenvoudige urenregistratie en klantgoedkeuring: vereenvoudigt urenregistratie en versnelt facturatieprocessen.
Beschikbaarheid en tarief
De app Extended Time Sheets is verkrijgbaar in de Microsoft AppSource. In principe heeft u de mogelijkheid om deze applicatie toe te voegen aan uw omgeving zonder uw implementatiepartner, hoewel het kan zijn dat uw software verandert en op een onverwachte manier gaat reageren. Het team van Bluace staat voor u klaar om u te begeleiden bij het aanschaffen van add-ons en te zorgen voor een probleemloze uitbreiding. Deze app is beschikbaar in de regio Nederland. Neem contact met ons voor het tarief of als u geïnteresseerd bent in het gebruik van deze app en deze niet beschikbaar is in uw regio.
Benieuwd hoe Business Central uw dagelijkse werkzaamheden optimaliseert?
Gertjan Lijmbach
085 – 8200802
info@bluace.nl