Service & Onderhoud

Beheer uw service- en onderhoudsprocessen moeiteloos met de alles-in-één software

Bekende signalen uit de service- en onderhoudsbranche

Bij service- en onderhoudswerkzaamheden werk je vaak samen met onderaannemers, woningcorporaties of bewoners. Een vlotte communicatie is hierbij essentieel. Onze software voor service en onderhoud helpt je om het gehele proces te optimaliseren. Met onze verschillende oplossingen kun je bijvoorbeeld helder communiceren met betrokkenen en effectief samenwerken.

Kansen voor medewerkers in de service- en onderhoudsbranche

RESOURCES

Onvoldoende capaciteit en inefficiëntie bij het toewijzen van taken

BIJHOUDEN PERIODIEK ONDERHOUD

Verlies van overzicht en verwaarlozing van onderhoudstaken

BEHEREN COMPLEXE ONDERHOUDSCONTRACTEN

Problemen met contractuele verplichtingen en naleving

De voordelen van service en onderhoud software

Efficiënt resourcebeheer

Overzicht van beschikbare capaciteit

gestroomlijnd onderhoud

Onderhoudsschema’s eenvoudig beheren en opvolgen

Efficiënt beheer
CONTRACTEN

Zodat alle contractuele verplichtingen nauwkeurig worden nageleefd

VERHOGING productiviteit

Werkzaamheden kunnen ter plaatse efficiënt worden geregistreerd en verwerkt

Onze service en onderhoud software

Overleg tussen medewerkers terwijl ze bezig zijn met de Technical Management oplossing van Bluace

Technical Management

Onze oplossing voor het borgen van de bedrijfsprocessen, van inzicht op objectniveau tot klantniveau

Medewerker is bezig met het maken van een grafische planning

Planning

Planningsmodule afgestemd op uw behoefte van handige Outlook-planning tot uitgebreide planningsoptimalisatie

Installateur aan het werk met de Buitendienst app

Buitendienst App

Alle monteurs met dezelfde applicatie, voor een uniforme werkwijze en altijd beschikbare informatie

Uw administratie op orde voor de Gasketelwet

Medewerker verricht onderhoud aan een ketel volgens de nieuwe Gasketelwet

ESNW verhoogt de efficiency van de backoffice via de Managed Services dienstverlening, waardoor processen gestroomlijnder en effectiever worden.

ESNW

CV-ketel en verwarmingsspecialist

Veenhuizen gebruikt een breed scala aan oplossingen, zoals Business Central, CE/CS en Ortec, die samen hun financiële en operationele systemen versterken.

Veenhuizen

Warmte- en koudetechniek specialist

Energy Bridge maakt gebruik van Dynamics 365 Sales, waarmee het salesproces wordt geoptimaliseerd en klanten, partners en leveranciers een betere ervaring wordt geboden.

Energy Bridge

Verduurzamingsbedrijf voor installaties

Interesse in wat onze service en onderhoud software voor u kan betekenen?

Mark Landman

085 – 8200802

info@bluace.nl

Een foto van Mark Landman in het kantoor van Bluace
Scroll naar boven