Medewerkers bekijken samen de opdracht in de field service applicatie

Zorg voor de perfecte service met behulp van een field service applicatie

Is uw organisatie actief in de markt waarbij apparatuur of machines verkocht worden die service en onderhoud eisen? Of is uw serviceorganisatie de laatste jaren een sterke profit center geworden, in plaats van een kostenpost? Waarschijnlijk zijn de marges op deze service- en onderhoudscontracten zelfs een stuk interessanter geworden, dan enkel de verkoop van uw apparatuur. Met ons field service software platform helpt Bluace u om uw buitendienst afdeling nog beter te faciliteren en uw servicebeheer processen in te richten, waardoor een goede dienstverlening voor uw klanten gewaarborgd is.

Bied de perfecte service met een field service applicatie

Vandaag de dag eisen klanten een uiterst goede technical management. Er wordt verwacht dat u bereikbaar bent, snel reageert en tijdig met de juiste oplossing komt. “First time right” noemen we dat. Indien dit niet het geval is, zet u de deur op een kier voor uw concurrent die wel voldoet aan de service eisen. Door uw service te automatiseren met een servicemanagement software van Bluace, zorgt u voor topkwaliteit service en bent u de klant net dat stapje voor en altijd in control. In het systeem krijgt u een melding zodra de asset toe is aan preventief onderhoud of een keuring. Zo kunt u uw klant actief benaderen om een afspraak in te plannen, zodat echte problemen, zoals storingen en stilstand, voorkomen worden.

Stuur de juiste monteur met de juiste onderdelen

Als er toch een probleem ontstaat bij de apparatuur, lopen projecten en werkzaamheden van de klant vaak snel vertraging op of moeten er hoge kosten gemaakt worden voor een snelwerkend alternatief. Voor de klant is het belangrijk dat het probleem zo snel mogelijk opgelost wordt. Met een field service applicatie ziet u gemakkelijk welke monteur over de juiste vaardigheden beschikt en of de juiste onderdelen bij de monteur aanwezig zijn. Ook heeft u inzage in de beschikbare onderdelen in uw service-bus. Zo bent u in staat om in één keer de juiste monteur sturen naar uw klant. Daarnaast houdt de servicemanagement software alle data over storingen en problemen automatisch bij. In een servicebeheer-planning ziet u snel en overzichtelijk welke werkzaamheden met bijbehorende onderdelen nodig zijn voor een bepaalde storing en houdt u zicht op de juiste hoogte van uw onderdelen en voorraden.

Houd ook onderweg alle klantinformatie bij de hand

Interesse in een field service applciatie voor uw bedrijf?

Ons team kijkt graag met u mee.

Mark Landman

085 – 8200802

info@bluace.nl

Een foto van Mark Landman in het kantoor van Bluace
Scroll naar boven