Optimale klantenservice met digitaal klantportaal
Steeds meer bedrijven implementeren vandaag de dag een digitaal klantportaal. In het digitale klantportaal hebben klanten in sommige gevallen zelfs de mogelijkheid om hun probleem zelf op te lossen, zonder dat daar een medewerker bij komt kijken. Daarnaast kunnen (potentiële) klanten 24/7 tickets aanmaken en is uw bedrijf niet meer verbonden aan de openingstijden van de customer service. Hoewel nog lang niet iedereen deze moderne tool draaiende heeft, verwachten steeds meer klanten wél dat een dergelijk portaal aanwezig is. Sommige klanten zien zelfs af van hun aankoop als ze niet snel genoeg geholpen worden met hun vraag. Wilt u meer weten over de feiten van het verlenen van klantenservice in de huidige, moderne tijd?
Download hier de infographic.
Interesse in een digitaal klantportaal voor uw organisatie?
We laten graag aan u zien hoe uw organisatie voordeel kan halen uit een digitaal klantenservice portaal. Neem contact met ons op en we helpen u graag verder.